Hasan Dursun Özledim Resulu Dinle

hasan dursun,hasan dursun dinle,hasan dursun ilahileri,hasan dursun özledim resulu,hasan dursun özledim resulu dinle,hasan dursun özledim resulu ilahisi
Hasan Dursun
Hasan Dursun Özledim Resulu Sözleri
Yalin ayak düstüm çöl yollarina
Elimi uzattim gül dallarina
Ya Rabbi merhamet et hep kullarina
Özledim Rasulü gönül yaniyor
Nur Cemali benzer günese aya
Gidip varamadim yesil Ravzaya
Doyulur mu Muhammed Mustafa'ya?
Özledim Rasulü gönül yaniyor
O'na asik olan yanar kül olur
Deryasina dalan erir kaybolur
Mihammed'e giden Mevla'yi bulur
Özledim Rasulü gönül yaniyor
Medine'de dolu gül bahçeleri
Nasil da cezbediyor bülbülleri
Aski kar ediyor bu gönülleri
Özledim Rasulü gönül yaniyor
Sefaat istiyor günahkar ümmet
Nerede canlarin Cani Can Ahmed?
Allah'in Habibi Nebi Muhammed
Özledim Rasulü gönül yaniyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder