Lal Benimle Uyu Dinle

lal,lal dinle,lal şarkıları,lal benimle uyu,lal benimle uyu dinle,lal benimle uyu şarkı sözü
Lal Benimle Uyu
Lal Benimle Uyu Şarkı Sözü
Kararını vermişsin dostlara söylemişsin
Yıllarımın hakkını kuru lafla ödemişsin
Kan revan yüreğim can çekildi canımdan
Kalmadı sebebim gidesim var dünyadan
Ne buldun onun koynunda
Yani soğudun mu benden
Mahkûmun son dileği kır kalemi
Canımı da al gidersen
Bu gece ne olur benimle uyu
Nefesini kalbimde duyayım
Dışarıda ayaz var kar deli boran
Ben gözlerinde kavrulayım
Hiçbir şey eskiyi geri getirmez
Kahreden sözlerin bana dokunmaz
Kendimden geçmişim sana bi şey olmasın
Son defa bu gece seviş benimle
Kararını vermişsin dostlara söylemişsin
Yıllarımın hakkını kuru lafla ödemişsin
Kan revan yüreğim can çekildi canımdan
Kalmadı sebebim gidesim var dünyadan
Ne buldun onun sendeyim.com koynunda
Yani soğudun mu benden
Mahkûmun son dileği kır kalemi
Canımı da al gidersen
Bu gece ne olur benimle uyu
Nefesini kalbimde duyayım
Dışarıda ayaz var kar deli boran
Ben gözlerinde kavrulayım
Hiçbir şey eskiyi geri getirmez
Kahreden sözlerin bana dokunmaz
Kendimden geçmişim sana bi şey olmasın
Son defa bu gece seviş benimle
Hiçbir şey eskiyi geri getirmez
Kahreden sözlerin bana dokunmaz
Kendimden geçmişim sana bi şey olmasın
Son defa bu gece seviş benimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder